Marcella vs. Hodgkin

Time Goes By So Fast 16 januari 2014

Filed under: Uncategorized — mavzandwijk @ 7:33 PM

Een nieuw jaar, dus een nieuwe update!

Ondertussen is het alweer bijna drie jaar geleden dat het hele circus is begonnen en ben ik alweer ruim twee jaar schoon, wat klinkt dat onrealistisch zeg! Het voelt als een eeuwigheid geleden die gisteren heeft plaatsgevonden. En ja, zo raar als die zin klinkt, zo raar voelt het ook. Ik kan me niet voorstellen dat het ‘net’ ruim twee jaar geleden is geweest dat ik niet meer ziek was, het voelt als veel langer. Maar aan de andere kant kan ik me sommige dingen nog herinneren als de dag van gisteren. Ik moet langer nadenken over wat ik gisteren heb gegeten dan over wat er allemaal is gebeurd tijdens de behandelingen. En ook al weet ik dat dat normaal is, het is af en toe wel lastig.

Ik voel me over het algemeen goed, zit goed in m’n vel en vermaak me prima met de dingen die ik doe πŸ™‚ Ik ben druk met van alles, and I like it! Maar ondanks dat alles moet ik er nog steeds rekening mee houden. Zo ben ik af en toe zo onwijs duizelig dat ik het liefste de hele dag in bed blijf liggen. Ik ben sneller ziek, en de gevolgen van enorme drukte en/of vermoeidheid merk ik ook sneller dan voorheen. En dan heb ik het nog niet eens over rare associaties! Ik kan zonder problemen door het ziekenhuis lopen, maar als ik op de fiets wordt ingehaald door iemand op een scooter dan moet ik meteen aan de bestralingen denken. Lekker, die chemische geur! πŸ˜›

Wat betreft de controles is er niks spannends te melden. De controles zijn goed, en van beide artsen hoef ik pas over (bijna) een jaar terug te komen! Dat is sneller dan verwacht, maar als ik me onzeker of niet goed voel over m’n gezondheid dan mag ik natuurlijk altijd langskomen. En dat is fijn om te weten πŸ™‚

Liefs,

Marcella

 

Geef een reactie

