Marcella vs. Hodgkin

tijd voor een nieuw tijdperk 25 oktober 2012

Filed under: Geen categorie — mavzandwijk @ 5:35 PM

Alweer een paar maanden verder sinds de laatste update, en alweer een maand na m’n laatste controles. De tijd vliegt voorbij nu ik weer druk bezig ben met van alles, en ik vind het heerlijk!

Zoals ik al zei, ik heb weer controles gehad. Zowel bij de internist met scan en bloedonderzoek als bij de radiotherapeut, de bestralingsman. De scan was goed, m’n bloed was goed en de controle die de radiotherapeut hield was ook goed! Alleen maar fijn nieuws dus 🙂

 

Sinds september sport ik ook weer, softbal! Ik vermaak me er prima mee, zowel met het spelletje als de mensen. En ik voel me weer erg fit, heb het gevoel alsof m’n lichaam eindelijk weer meer van mij is. Want opeens stoppen na jaren te hebben gevoetbald, dat is toch niet niks. Gelukkig zijn m’n spieren niet vergeten hoe ze moeten werken, en heb ik nauwelijks spierpijn gehad!

Ik heb nu bijna alle ‘een jaar later’s gehad, ik ben inmiddels een jaar schoon, en een jaar geleden was ik net klaar met de bestralingen. ‘een jaar geleden’ hoef ik straks niet meer te zeggen, dat voelt stiekem best tof 🙂

Ik kijk nu al uit naar de tijd dat ik kan ‘vroeger..’ kan zeggen!

Liefs,

 

Marcella

 

Geef een reactie

