Marcella vs. Hodgkin

The sun rises 25 oktober 2011

Filed under: Geen categorie — mavzandwijk @ 2:00 PM

Ik ben er vanaf! Alle behandelingen zitten erop, sinds afgelopen zaterdag. Het verbaasde me hoe blij ik was na die laatste keer bestraling, maar tegelijkertijd is het niet meer dan logisch.

 

Op dit moment gaat het lichamelijk goed met me. Ik ben alweer wat minder moe, wat alles een stuk makkelijker maakt om te doen. Ik heb na de behandeling op vrijdag wel wat last van m’n keel gekregen, alsof elke hap/slok die ik nam te groot was. Maar ook dat is nu alweer minder. Alleen maar fijn dus!

 

Nu begint het grote genezen. En dan niet alleen lichamelijk, maar vooral geestelijk. Dat geldt niet alleen voor mij, maar voor iedereen in mijn omgeving. Het is niet niks wat er is gebeurd de afgelopen tijd, en nu kunnen we eindelijk weer ff ademen en bijkomen.

 

Natuurlijk blijft het de komende jaren spannend, bij elke controle weer, maar daar probeer ik op dit moment zo min mogelijk aan te denken. Gelukkig hoef ik pas over twee maanden weer naar de internist toe, waardoor we nu ff geen tot weinig spanning hebben.

 

Voor nu wil ik iedereen bedanken die me heeft gesteund. Met grote dingen als mee gaan naar de kapper om ook je haar te laten kortwieken of voor elke chemo een kaart en een simpel maar leuk cadeautje te regelen, maar ook kleine dingetjes als een kaart(je) of een reactie op een blog geven me een goed gevoel. Dank jullie allemaal!

 

Liefs,

 

Marcella

 

Geef een reactie

